نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

سیلک مارکت پکن در تور چین دارای هفت طبقه است . که در طبقات اول و دوم کالاهایی نظیر کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ویژه مسافران تور چین ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد .

کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به علاقه مندان در تور چین عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به علاقه مندان در این فروشگاه ارائه می شود . مسافرانتور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده کنند.

سیلک مارکت

مرکز خرید سیلک مارکت پکن


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکزخرید برلینس شیمائو اینت پلازا در تور چین در نزدیکی میدان مردم شهر شانگهای چین قرار دارد . این مرکز تجاری بزرگ و با شکوه جهت آسایش مشتریان از تمام توان خود استفاده نموده تا مسافران تور چین و شهروندان لحظاتی آرام و خوش را در این مرکز خرید سپری نمایند .

علاه بر پارکینگ ، رستوران های متعدد ، کافی شاپ و امکانات جانبی دیگر ، این مرکز تجاری به فروش کالاها و اجناس مورد نیاز اعضای خانواده می پردازد . کالاهایی از قبیل انواع البسه ویژه مسافران تور چین، کیف و کفش ، کالای خواب ، لوازم تزیینی و وسایل خانه ، لوازم ورزشی و زیور آلات و . . . از معتبر ترین برندها گرفته تا ارزانترین کالاها در این مرکز خرید یافت می شود که خود یکی از ویژگی های بارز آن محسوب می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده نمایند.


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا


مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی در تور چین در شهر زیبای شانگهای قرار دارد .گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند.

گردشگران تور چین بسياری از مارک های معروف جهان را در اين مرکز مشاهده خواهند کرد . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی ویژه مسافران تور چین در اين مرکز خرید به مشتریان ارائه می گردد . علاوه بر این ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران تدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره نمود .مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا دیدن فرمایند.

مرکز خرید گرند گت اوی

مرکز خرید گرند گت اوی 
مطالب مرتبط:

 

 
موضوع : تور چین


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین,اماکن تفریحی چین,جاهای دیدنی چین,بازارهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

معبد و آرامگاه کنفسیوس چین

معبد و آرامگاه کنفسیوس چین

این معبد در چوفو ، بزرگترین و قدیمی ترین معبد کونفسیوس در دنیا و تور چین محسوب می شود. قدمت این معبد به لحاظ تاریخی به سلسله زئو بازمی گردد. معماری این بنا واقعا اعجاب آور است.معبد کنفوسیوس، اقامتگاه کنفوسیوس و جنگل سنگی کنفوسیوس در شهر " چی فو " استان شاندونگ در شرق چین،زادگاه کنفوسیوس قرار دارد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

در این مکان 5 هزار لوح سنگی و لوح ارامگاه از سلسله خان (206 قبل از میلاد – 220 میلادی ) مشاهده می شود. بهتر است میهمانان تور چین بدانند جنگل سنگی برای تحقیق توسعه سیاسی اقتصادی و فرهنگی سلسله های چین و تغییرات مراسم تشییع جنازه نقش بی بدیلی ایفا می کند .مسافران تور چین میتوانند از معبد و آرامگاه زیبا دیدن نمایند.

معبد کنفوسیوس

معبد و آرامگاه کنفسیوس


مقبره شاه نانیو چین

مقبره شاه نانیو چین

یکی از مقاصدی که اکثر ماجراجویان تور چین تاکنون درباره آن نشنیدند،شهر جنوبی «گوانگژو» است. در حفاری های یک هتل محلی، مقبره یکی از اپراتوران باستانی جنوب چین، به همراه گنج هایش در 3 اتاق بسیار کوچک کشف شد. میهمانان تور چین باید بدانند امروزه بر فراز این مقبره، موزه ای بنا شده که آثار آن رشک هر فرعونی را برانگیخته خواهد کرد. این یک موزه کوچک است و می توانید در عرض یک ساعت همه قسمت های آن را تماشا کنید. مسافران تور چین میتوانند از این مقبره زیبا دیدن نمایند.

مقبره شاه نانیو

مقبره شاه نانیو چین


معبد مینگ پکن چین

معبد مینگ پکن چین

معبد مینگ پکن یکی از دیدنی های پکن در تور چین محسوب می شود این آرامگاه در منطقه Changping درشمال غرب شهر پکن قرار گرفته است.این آرامگاه شامل مجموعه ای از 13 آرامگاه از پادشاهان سلسله مینگ می باشد که مسافران تور چین از آن بازدید می کنند. در مجموع این منطقه را به یکی از معروفترین معابد دنیا مبدل کرده اند که همه ساله میلیونها گردشگر از این محل بازدید میکنند و باعث گردید که به ثبت جهانی یونسکو برسد.این ساختمان یکی از بزرگترین ساختمانها و معابد چوبی چین است. مسافران تور چین میتوانند از این معبد زیبا دیدن نمایند.

معبد مینگ پکن چین

 

 
موضوع : تور چین


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی چین,درباره چین,بازدید از چین,معرفی چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد